Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
ORLEN PetroCentrum doceniła najlepszych Klientów

14-09-2011  Aktualności

​ORLEN PetroCentrum, Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN wyróżniła swoich najbardziej aktywnych partnerów biznesowych. Laureaci otrzymali statuetki „Orła PetroCentrum” oraz nagrody specjalne w postaci atrakcyjnych opustów cenowych. Wręczenie wyróżnień odbyło się 10 września podczas uroczystej gali podsumowującej II edycję konkursu handlowego.
Statuetki „Orła PetroCentrum” zostały wręczone najaktywniejszym partnerom biznesowym w pięciu kategoriach;

  • Nowy Klient,
  • Wielkość dokonywanych zakupów,
  • Największa dynamika zakupów,
  • Największy „Klient Ostateczny”,
  • Najlepszy płatnik.
Na galę zostało zaproszonych po dziewięciu nominowanych z każdej kategorii. Laureaci trzech pierwszych miejsc w poszczególnych kategoriach, otrzymali statuetki „Orła PetroCentrum” oraz nagrody w postaci atrakcyjnych opustów zakupowych.
- Głównym celem naszej spółki jest sprzedaż hurtowa paliw produkowanych przez PKN ORLEN, w oparciu o coraz wyższe standardy obsługi klienta. Rozwijamy zakres świadczonych usług oraz profesjonalnie i elastycznie reagujemy na potrzeby partnerów biznesowych. Nasza sieć biur terenowych umożliwia nam bezpośrednią obecność zawsze blisko Klienta – powiedział Andrzej Niedbalski, Prezes Zarządu ORLEN PetroCentrum.
Spółka ORLEN PetroCentrum należąca do Grupy Kapitałowej ORLEN oferuje hurtową sprzedaż paliw płynnych. Oprócz centrali w Płocku posiada cztery biura terenowe zlokalizowane w Płocku, Poznaniu, Niemcach koło Lublina i Gdyni. Obsługuje kilka tysięcy klientów instytucjonalnych i indywidualnych na terenie całego kraju.
W ostatnim dorocznym rankingu największych polskich przedsiębiorstw tygodnika Polityka „Lista 500”, ORLEN PetroCentrum zajęła 26 pozycje. Przychody ze sprzedaży w 2010 r. wyniosły w Spółce ponad 6,5 mld zł.

 
 
 

Marki Grupy ORLEN