ORLEN Paliwa Sp. z o.o. konsekwentnie
buduje pozycję lidera w zakresie hurtowej sprzedaży paliw oraz
sprzedaży gazu płynnego. Priorytetem w naszych działaniach jest szacunek i
zaufanie klientów, dlatego tworzymy coraz wyższe standardy obsługi
klienta w zakresie sprzedaży i transportu paliw i gazu.
Jesteśmy świadomi, że nasza działalność musi być
prowadzona przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu na otaczające
środowisko oraz zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy pracowników oraz
podwykonawców.
Powyższe cele zostały określone i
uszczegółowione w Polityce Zintegrowanego Systemu Zarządzania, która
została przyjęta w Spółce w dniu 29.05.2017 r. oraz w przyjętych Zasadach
Środowiskowych i BHP dla wykonawców i podwykonawców ORLEN Paliwa sp. z o.o.
CERTYFIKATY
W listopadzie 2017 roku spółka ORLEN Paliwa otrzymała od Wojskowej Akademii Technicznej Centrum
Certyfikacji Jakości w Warszawie Certyfikaty na Systemy Zarządzania, które
potwierdzają że System Zarządzania ORLEN Paliwa Sp. z o.o.:
- spełnia
wymagania PN-N
18001:2004 w zakresie bezpieczeństwa i higieny
pracy
- spełnia wymagania BS OHSAS 18001:2007 w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- spełnia wymagania ISO 14001:2004 w zakresie zarządzania środowiskowego w organizacji
- spełnia wymagania ISO 9001:2008 w zakresie zarządzania jakością w organizacji
Otrzymane certyfikaty stanowią gwarancję wysokiej jakości produktów i usług oraz dowód troski o środowisko i bezpieczeństwa pracy.