Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Samoobsługa

Jednocześnie informujemy, że ORLEN Paliwa Sp. z o.o. przyjmuje wnioski o wydanie kart kierowców i pojazdów przekazane przez klientów, wyłącznie po podpisaniu umowy na korzystanie z kart magnetycznych w systemie samoobsługi.

Proces zgłaszania wniosków o wydanie kart magnetycznych obejmuje klientów odbierających paliwa własnym transportem oraz ich przewoźników. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt na adres: samoobsluga.opc@orlen.pl bądź telefonicznie pod numer: 605 089 738.

W przypadku gdy firma została już zgłoszona do programu przez inny podmiot, prosimy o informację o tym fakcie bez ponownego wypełniania stosownych wniosków oraz przesłanie podpisanych zestawień zawierających:
1. imię i nazwisko kierowcy i nr karty kierowcy oraz
2. nr rejestracyjny, typ pojazdu i nr karty pojazdu.


Program samoobsługi wprowadzany jest w następujących lokalizacjach:

1. Terminal Paliw nr 1 w Płocku
2. Terminal Paliw nr 21 w Sokółce
3. Terminal Paliw nr 31 w Gdańsku
4. Terminal Paliw nr 51 w Lublinie
5. Terminal Paliw nr 61 w Gutkowie
6. Terminal Paliw nr 91 w Szczecinie
7. Terminal Paliw nr 93 w Nowej Soli
8. Terminal Paliw nr 101 w Mościskach
9. Terminal Paliw nr 111 we Wrocławiu
10.Terminal Paliw nr 112 w Bolesławcu
11. Terminal Paliw nr 81 w Olszanicy
12. Terminal Paliw w Ostrowie Wielkopolskim
13. Terminal Paliw w Widelce
14. Terminal Paliw w Trzebini
15. Terminal Paliw w Rejowcu Poznańskim
16. Terminal Paliw w Kawicach
17. Terminal Paliw w Nowej Wsi Wielkiej
18. Terminal Paliw w Emilianowie
19. Terminal Paliw w Małaszewiczach
20. Terminal Paliw w Koluszkach
21. Terminal Paliw w Boronowie

 

Pliki do pobrania

 
 

Marki Grupy ORLEN