Jednocześnie informujemy, że ORLEN Paliwa Sp. z o.o. przyjmuje wnioski o wydanie kart kierowców i pojazdów przekazane przez klientów, wyłącznie po podpisaniu umowy na korzystanie z kart magnetycznych w systemie samoobsługi.
Proces zgłaszania wniosków o wydanie kart magnetycznych obejmuje klientów odbierających paliwa własnym transportem oraz ich przewoźników. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt na adres: samoobsluga.opc@orlen.pl bądź telefonicznie pod numer: 605 089 738.
W przypadku gdy firma została już zgłoszona do programu przez inny podmiot, prosimy o informację o tym fakcie bez ponownego wypełniania stosownych wniosków oraz przesłanie podpisanych zestawień zawierających:
1. imię i nazwisko kierowcy i nr karty kierowcy oraz
2. nr rejestracyjny, typ pojazdu i nr karty pojazdu.
Program samoobsługi wprowadzany jest w następujących lokalizacjach:
- Terminal Paliw nr 1 w Płocku
- Terminal Paliw nr 21 w Sokółce
- Terminal Paliw nr 31 w Gdańsku
- Terminal Paliw nr 51 w Lublinie
- Terminal Paliw nr 61 w Gutkowie
- Terminal Paliw nr 91 w Szczecinie
- Terminal Paliw nr 93 w Nowej Soli
- Terminal Paliw nr 101 w Mościskach
- Terminal Paliw nr 111 we Wrocławiu
- Terminal Paliw nr 112 w Bolesławcu
- Terminal Paliw nr 81 w Olszanicy
- Terminal Paliw w Ostrowie Wielkopolskim
- Terminal Paliw w Widelce
- Terminal Paliw w Trzebini
- Terminal Paliw w Rejowcu Poznańskim
- Terminal Paliw w Kawicach
- Terminal Paliw w Nowej Wsi Wielkiej
- Terminal Paliw w Emilianowie
- Terminal Paliw w Małaszewiczach
- Terminal Paliw w Koluszkach
- Terminal Paliw w Boronowie
Pliki do pobrania