Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Ostatecznie decyduje klient

16-06-2009  Dla mediów

​W zaledwie kilka miesięcy po konsolidacji czterech Regionalnych Operatorów Rynku i przejęciu ich funkcji, spółka ORLEN PetroCentrum w rozszerzonym wymiarze, obsługuje kilka tysięcy klientów i notuje obroty na poziomie 5 mld zł rocznie.

Spółka konsekwentnie wprowadza standardy korporacyjne, wewnętrzne procedury i uregulowania. Wszystkie działania optymalizacyjne prowadzone są w takim kierunku, aby klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z usług świadczonych przez nowy duży podmiot.
- Staramy się błyskawicznie reagować na zjawiska, jakie zachodzą na rynku. To pozwala nam na spełnianie coraz wyższych oczekiwań klientów – mówi Andrzej Niedbalski, Prezes Zarządu ORLEN PetroCentrum Sp. z o.o.
Kupujący paliwa, podpisując umowę z ORLEN PetroCentrum otrzymuje nie tylko gwarancję jakości i atrakcyjnej ceny, ale także możliwości wyboru formy dostawy jak transport do wskazanego miejsca przez spółkę lub odbiór własnym taborem.

Atutem współpracy ze stałymi klientami jest zagwarantowanie przez ORLEN PetroCentrum dostaw paliwa bez względu na sytuację na rynku.

- Klienci wiążą się z nami ponieważ gwarantujemy im stabilność oraz pewność prowadzenia biznesu. Dajemy gwarancję, że paliwo będzie zawsze dobrej jakości, dostarczone w odpowiednim czasie i terminie – dodaje Prezes Andrzej Niedbalski.

- Staramy się być konkurencyjni. Ceny naszych produktów kształtowane są według uwarunkowań rynkowych ale zawsze optymalnie w stosunku do oczekiwań klienta – podkreśla.

„Nowe” ORLEN PetroCentrum obsługuje obecnie kilka tysięcy klientów na terenie całej Polski począwszy od stacji paliw, poprzez małe hurtownie, firmy transportowe po PKS-y czy jednostki administracji państwowej.

 
 
 

Marki Grupy ORLEN