Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Samoobsługa

Jednocześnie informujemy, że ORLEN Paliwa Sp. z o.o. przyjmuje wnioski o wydanie kart kierowców i pojazdów przekazane przez klientów, wyłącznie po podpisaniu umowy na korzystanie z kart magnetycznych w systemie samoobsługi.

Proces zgłaszania wniosków o wydanie kart magnetycznych obejmuje klientów odbierających paliwa własnym transportem oraz ich przewoźników. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt na adres: samoobsluga.opc@orlen.pl bądź telefonicznie pod numer: 605 089 738.

W przypadku gdy firma została już zgłoszona do programu przez inny podmiot, prosimy o informację o tym fakcie bez ponownego wypełniania stosownych wniosków oraz przesłanie podpisanych zestawień zawierających:
1. imię i nazwisko kierowcy i nr karty kierowcy oraz
2. nr rejestracyjny, typ pojazdu i nr karty pojazdu.


Program samoobsługi wprowadzany jest w następujących lokalizacjach:

  1. Terminal Paliw nr 1 w Płocku
  2. Terminal Paliw nr 21 w Sokółce
  3. Terminal Paliw nr 31 w Gdańsku
  4. Terminal Paliw nr 51 w Lublinie
  5. Terminal Paliw nr 61 w Gutkowie
  6. Terminal Paliw nr 91 w Szczecinie
  7. Terminal Paliw nr 93 w Nowej Soli
  8. Terminal Paliw nr 101 w Mościskach
  9. Terminal Paliw nr 111 we Wrocławiu
  10. Terminal Paliw nr 112 w Bolesławcu
  11. Terminal Paliw nr 81 w Olszanicy
  12. Terminal Paliw w Ostrowie Wielkopolskim
  13. Terminal Paliw w Widelce
  14. Terminal Paliw w Trzebini
  15. Terminal Paliw w Rejowcu Poznańskim
  16. Terminal Paliw w Kawicach
  17. Terminal Paliw w Nowej Wsi Wielkiej
  18. Terminal Paliw w Emilianowie
  19. Terminal Paliw w Małaszewiczach
  20. Terminal Paliw w Koluszkach
  21. Terminal Paliw w Boronowie

 

Pliki do pobrania

 
 

Marki Grupy ORLEN